Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Scopus Romania 2017
sistem de operare
Nicoleta Draghici
Mediu Academic
Euroanswer
Monty Widenius
CodersTrust
Stocare pe banda magnetica
APIS IT
premii securitate
consultanta in tehnologie
monitorizare sedimente
Infrastructura hiperconvergenta
Epson EB-G6450WU
terminal mobil
masini
iSmart
Razvan Stoica
UrbOnLine
reviste informatica